attgra.blogg.se

2019-02-22

Publicerad 2019-02-22 22:28:06 i Allmänt,

Hej och åter hej idag fast näs månad så fyllr min bror år.
Idag så är det Fredag och det menas med att det är min trapprejcar dag.
Känns som man gått upp och ner, upp och ner för alla dess tappor idag både upp och ner. Har ju tvättat idag. Hade bokat den vanliga tvättstugan 13-16.Men så blev min tvätt korg smock full så gick jag ut med undarna på en morgon kissning då gick vi ner och kollae så jag skrivit upp att tvätta idag fast så strök jag den tiden jag skrivit upp idag att tvätta i vanliga tvättstugan med tre mskinerna 13-16. Skrv upp mig i den grova tvättstugan, tvättad där hade hur mycket tvätt som helst att tvätta.
Jo igår när jag skulle gå och lägga mig hittad jag inte den Nobina mössan som jg fick av handen garagts chef Patricio jag trodde jag glömt den någon stans för den var ingenstans i lägenhetn jag hade inte lagt nr en i tvättkorgen som jg trodde, den låg inte i min låda i hallen där jag har mina vinter kläder höll på att bli knäpp på mig själv.
Men när jag sov natten till idag så drömde jg om mössan att den hade fått fötter och den sa mamma till mig och den jagad mig hela natten vaknad rätt så anfådd av att jag slängde av mig täcket och satte mig upp och vad tror ni jag ser på min fot jo precis den Nobina mössn dog log jag och sade jaså där är du din jävel.
Då tog jag och lade den i tvätt korgen. Kännde att jag ka inte åka till garaget och be om en ny för jag måst lära mig hålla rea på saker och ting.
Så nu är den tvättad, jag ade den på mig när jag var ute nyss med hundarna.
Har pratat med mig själv om att jag måst hålla ordning å den här mössan nu. Visst jag hade en buss vän som kune fixa en ny sådan till mig för jag berätta för vännen att jag int vill gå in på garaget för sist jag var in där då sade en av cheferna eller han frågad om jag inte sett att garaget inte är till för allmännheten...? Jag sa nj vart satt den? Nu har de satt upp en sådan skylt precis där bilarna åker in till garaget, vi gånde går in. Så nu kan a inte missa dn så därför vågar jag mig inte in dit.
Men jag tyckte att min vän var snäll som ville hjälpa mig att fixa en ny sådan mössa.
kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela