attgra.blogg.se

2019-02-23

Publicerad 2019-02-23 21:44:57 i Allmänt,

Hej o hå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imorse så hoppade ellr okj skuttae jag ur sängen ellr okej gick ur sängen med en jäkla fart för jag skulle åka till port 73 i Haninge, handla hundmat och mellomys.
Idg så har jag pratat med mitt ex han som hetr Micke och har jobbat för taxi kurir växeln för länge sedan. Han berättad att han var till en pub eller vad det var och åt middag där det blev fläskfile med potatis mos, beanise sås, en massa grönsaker. Jag tänkte fixa det till mig själv imorgon ska nämligen handa det när jag åkr och veckohandlr imorgon.
Såg på melodifestivalen fast tycker det är int så bra låtar nu längre det har spårat ur helt men ack men.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela