attgra.blogg.se

2019-02-25

Publicerad 2019-02-25 16:20:59 i Allmänt,

Hej o Hå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imors gick jag upp kl.06:00 och jg vaknad 05:58 fast jg gick upp då behöve på toa m nn är jg att där så ringde mobiln och jag gick och läft nr hundarna, sdan gav dem mat sdan ick jg in på min toalett igen och börjad klä på mg för idag var et dags fö arbte igen och det gick jätt bra. 
Hon jag åkte med till jobbet är hon som brukar köra på morgonen mn hon berättae att hon inte skull komma md bussn imorgon för då är hon ldig mn vi ss ign på Onsdag och det gör vi sa jg. Nu idag på jobbet så sorterade jagdyckert och är helt slut nu men passade på att skriva i min blogg innan jag läggr mig ner och blundar ett litet tag.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela