attgra.blogg.se

2019-02-26

Publicerad 2019-02-27 13:47:46 i Allmänt,

Hej hej!!!
Idag har jg glömt skriva för nu är dt den 27 Februari en jag had rätt fullt upp för jag gick med soppor dit vi har våra soppcontinrar står och slängd n mass gick 3/4 gånger dit mn t var skönt sen.
Känd att det är på väg att gå övr i min rygg. Jag har ju så lätt tt bli lit xtra lat. Så jg har hoppat övr gympan båd på jobbt, där jg är och tränar om dagarna mn idag pratad jag allvar med min kontakt prson på jobbet att om hon kan vara med och pppa mig att vara md och gympa osv. för jg kännr nu att jag har så ont i ryggn. Även om jag kommr bli arg så är dt ju exakt den peppningn jag bhöver för jag glömmr lätt bort. Hon s att hon ska påminna mig.
För fy att ha ont i ryggen är int kul har så ont nu så jag ville först inte ta mig till jobbt idag måd så pass illa men när jg gick till min toalett så testad jag stoppa två fingra i halsn men dt gick int att spy så kom jag på att jag mår bara illa för jag har ont i ryggen.
Minns min pappa som körde taxi och fick ofta ont i nacken, ville h massage av mig just mig visst jg gav honom dt mn jag kunde säga att jag nte vill ge honom för jag fick ingen massag tillbaka. Då lovade han att ge ttillbaka och det var så bra så det inte var klokt.
Mn jagkänner att idag då jg var med och gympad på jobbt dt jg kan strunt i var skönt för min rygg ller visst vi var ut och gick. När jag kom hem var det 18.2 grader på min balkong. Mn dt är sånt liv där ut och gå ut i t-shirten rdan nu nj tack dt vill jag inte.
Vill ju kunna göra det jag tänkt göra imorgon följ mina fagar.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela