attgra.blogg.se

2019-02-28

Publicerad 2019-02-28 18:01:00 i Allmänt,

Hej o hej!!!!!!!!!
Passar på att skriva här nu innan dagen tar slut. Idag så åkte jg med 12:19 bussen för att träna. Jag har ju fått så sabblans ont ui ryggen.Men igår den 27/2 då jag var med jobbet och tränad sitt pass och pratad med min abtsledar om att hon får försöka på minna mig om att jag ska vaa med på träningarna som de gör för jag har fått så ot i ryggen så jag knappt kommer ur sängn nu mer.
Hon s att hon skulle hjälpa mig att påminna mig. Jag sa ävn om jag blir arg säg bara attdt är av väl vilja för att jag bett hnne för jag ha fått så himmla ont i ryggen och hon s att hon skulle påminna mig osv. Iag så tog jag 12:18 bussen till träningen, had inte ätit någon frukost/ lunch innan för jag har ju int kunnat sitta nr för jag har haft så vidrigt ont i svansktan. Men idag så var jag och trände och visst nu kan jag sitta med ryggen som en hösäck, det är skönt att kunna sitta igen. Så nu vid middags tid åt jag min frukost- Lunch för jag har inte kunnat äta eftersom jg haft så hila ont i ryggen.
Här hemm ar det blåst små jävlar med. lltså ute så blåser det som bara dn och jg ha ju tagit på mig vår kappen när jag åkte för att träa och små frser lite nu fast jag sitter unr värme filten jag fick av min fd man.
Men funderar på att gå och lägg mig i ett varmt bad innan jag ska ut md mina små bussar.
Dt var därför jag int skrivit inlägg igår för jag kund bara int sitta nr kändes som dt var knivar i min svanskota då.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela