attgra.blogg.se

2018-01-05

Publicerad 2019-01-05 19:10:04 i Allmänt,

Hj o hå idag så har jag städat in de sar jag fått abv min släkt i julklapp så det ser okej ut här iallafall.Annars har jag mest tagit det lugnt. Var ner till konsum här hemma för de har jätte billig pizza som medlems pris d 2 pizzor för 30 kronor alltså kostar de 15 kronor styck.
Jag köpt sån förut och bjöd min mor på när hon kom hm från jobbet men tog man upp från frysen och värme i ungen då blev kanten så jätt hård så de gick int att äta så jag har mina pizzor ute på baloken så kan man värma upp de i micron Det blir lagom bra + man kan äta kanterna me. MUMS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sedan for jag ham från konsum, hämtade mina hundar hos mamma och så gick vi sedan till mig. Fast innan jag gick ifrån konsum ringde jag ju mamma och frågade om det var något akut de bhöv som kaffe eller så? Men hon sa att det inte behövdes.
GUD vad jag längtar till jobbet nu. Fast vi har inte alltid så mycket att göra mn ibland så har vi sakr att göra.
Hahaha ni kommer läsa vad för bus jag ska göra på Måndag å jag börjar mitt arbete igen. hahahahaha
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela