attgra.blogg.se

2019-01-02

Publicerad 2019-01-02 18:58:21 i Allmänt,

Hej o hå alla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idag var jag uppe kl. 6:00 och åt frukost + gav hundarna frukost, gick en promenad med de här hemma sedan väntade jag inn hos mig ett tag för jag skull ta 8:02 bussen fast den gick tydligen 8:01 nu till husläkaren vid Tungelsta skola. 
Visst det gick bra där borta och jag behövde inte btala någonting för det besöket.
Jag gick ju dit för att få a vitaminer ut skrivet men hon jag sjuksjöterskan jag var till hon höll på och knappa på sin datorn samtidigt som hon pratad med mig och sade att hon skull skicka in mig till doktorn sen senar i Januari så får han avgöra om jag behöver a vitaminr eller inte.
Håll nu tummana att jag får mina förbaskade A vitaminer.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela