attgra.blogg.se

2019-01-08

Publicerad 2019-01-08 18:34:46 i Allmänt,

Hej hej imors var det upp och iväg till först dagis för att lämna mina små bbisar där sedan så tog jag mig till jobbet med 8:02 bussen.HAHA jag åkte med min fru. Fast vi kom ju överräns om att vi int är lesbiska men jag ville bara ha någon som jag kunde säga att hon var min fru.:)
Eftrsom jag tar 8:02 bussen så är jag på jobbet lit innan kl9:00 men dt är s sköna arbts tidr jag har. Slutar kl. 11:00 eller då äter vi lunch men efter lunchn slutr jag.
Men uch jg säger bara igår innan jag gick och lade mig dt var tur att jag satt uppe till rätt sent för min mens satte igång då.
Visst jag blödde lite lätt trodde inte dt var mens tänkte strunta i att ta på mig bina. Men jag gjorde det iallafall så jag slapp springa upp på toa och sätta på mig binda mitt i natten men nu inatten till idag kund jag ligga och sova ut. Min mens var iallafall 8 dagar sn så jag visst att dn var på gång men trodd att jag kanske blivit gravid fast så kom jg att tänka på att jag har ju inte haft sexuellt samlag med någon sedan det tog slut med min partner och då kan jag ju int ha blivit med barn.
Så jag var ju glad att den satte igång fast hm t känns ju så enormt i min mage.
Kram kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela