attgra.blogg.se

2019-01-15

Publicerad 2019-01-15 22:14:48 i Allmänt,

Hej hej!!!!!!!!
Bäst att skriva här innan jag går och lägger mig för natten.
Idag på jobbt så sorterade jag vit och smal dyckert spik det var lång smal spik så jag kallad dem för att jag sorterat kropps delar idag.
Idag så gjorde jag en jätte god middag och egen påhittat så dn heter inget men det var med makaroner och edan stkte jag pp fläskfärs i min wokpanna, när det var upp stkt blandade jag i makaroner, oliver, feta ost, oliver i + makaronerna de hällde jag ju i först MUMS älskar den rätten. Dn heter inget dt är jag som hittat på lite men gott är det.Dt är dt jag tycker om md att an bor själv då kan man hitta på lite helvilt mat man känner för att äta och jag är int dum så jag inte fixar det.
Nu på morgonen åker jag med Nina till jobbet, hon är så snäll, trevlig, en bra chaufför helt enklt. Hennne gillar jag. Hon är en bra vän. + Hon är alltid så glad och possitiv när man åker md henne och när man går av på jobbet och när man kommer till jobbet då är man glad där och VIPS så går dagen fort. Har åkt med tjuriga chaufförer förut visst dt var tt tag sn men när man åkte med de då blev man själv tjurig på jobbet.
Nu ska jag snart gå och kvälls kissa av mina små liv sdan blir det sängen.
kram, kram// Andrea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela