attgra.blogg.se

2019-01-17

Publicerad 2019-01-17 17:20:14 i Allmänt,

Hj o hå idag for jag iväg för att träna. Jag for med 11:18 bussen och väl framme så tog jag det lugnt ett tag nu har min bästa kompis slutat på den här träningn eller okej hela hennes jobb har slutat för hon går ju dit med jobbet sitt.
Sånär jag kom hm till minmor så tog jg alla tr hundarna med mig suckad och tänkte jaha nu ska jag orka gå till mig med mina cp föttr för dt känndes som broddarna gick igenom själva skosulan,.Men nu ska jag snart gå med lilla valpen hem till min mor. 
Tror jag ska ta och gå rdan nu med henne för det är smått svin halt så jag har tid på mig ifall jag ramar ramlade nästan när jag gick från mammas hus till mig, då hd jag brodarna på mig mn jag han ju ta det lugnt och sätta nr ena foten så jag int skulle ramla den här vintern skrattar jag i ansiktt HAHAHA ha.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela