attgra.blogg.se

2019-01-18

Publicerad 2019-01-18 22:46:42 i Allmänt,

Hej och åter hej!!!!!!!!!
Idag så har jag tvättat, tvättad sängkläderna, de kläderna jag haft under veckan, handdukar osv.
Sedan så har de tjäbblt mycket på tv om vilkt parti som ska styra Svrige och många av det Svenska folket har fått upp ögonen och sett att det som sds parti ledar Jimmi Åkesson sagt dt har ju hänt som terrordådet osv så fler had röstat på sd ska int säga att t bara är jag för det är ju hla Svrige som röstar. Men ändå så kom et fram idag att Social dmokratrna ska styra Svrige i fyra år till med han Stfan Röfven. Jag tycker inte om dn där käbblgubben han snackar så mycket.
kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela