attgra.blogg.se

2019-01-19

Publicerad 2019-01-19 17:00:01 i Allmänt,

Hej hej!!!!!!!!!!!!!!
Idag har jag mest bara tagitdet lugnt på morgonn så hoppade jag och mina små bebisar upp och ur sängen. Efter att e fått frukost gick jag ut med de hem till mamma som var och köpte ny vintrskor till mig för de jag haft den här vintern de har börjat gå sönder.
Fast när jag klätt på hundarna sina overaller, halband och skule gå ifrån mamma så kom jag på när jag var vid busshållplatsn att jag glömt mina skor mamma köpt fast jag tänkte ta det lugnt och gå hem till mig ring sedan och brätta t för mamma, att jag kan ta skorna md mig imorgon för dt är svin halt ute just nu och jag vill int ut mer idag eller jo ut med hundarna mn då tänkr jag gå här vid lägenheterna och int just gå till henne tror ja inte llre vi får se.
kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela