attgra.blogg.se

2019-01-20

Publicerad 2019-01-20 19:55:14 i Allmänt,

Hej o hå imorse hoppae jag upp, gav mina fyrbnta barn frukost och såg till att få allt med mig. Sedan gick jag hem till mamma och lämnad hundarna hemma hos henn så åkte vi och handlad på Ica maxi här i Haning som vanligt.
Min fotfil den som går på batterier som jg fick i arv av min far den höll på att gå åt skogn mn då jg och mamma var och handlade köpte jag fler 3a batterier tll min fotfil och nu när jag just kommit upp från ett varmt och skönt bad så skulle jag fila fötterna men de gamla battrierna varinte byta så det gjorde jag, sedan fiade fötterna och gud vad skönt det var och ska smörja in mina fötter med dn fotkrämen jag fick i arv av pappa den har jag uppe i sängen, nu sittr jag nere i mitt vardagsrum innan jag ska gå och lägga mig som jag gör 21:30 ller då går jag och borstar ut mitt hår jag har i en handuk nu, borstar tänderna osv. För det har jag blivit så ordntlig med för jag minns att jg och min bror då vi var yngr skule busa med våra föräldrar och försökt strunta i att borsta tänrna vi var bara in på toaltten och blötte ner tandborsten sedan skulle vi gå till sängs för imorgon ska jag vara pigg som en lärka och hoppa upp och iväg till mitt jobb för annars får jag ingen lön måste jobba det ska ni veta.
Just dt ftr att jag och mamma varit och handlat så tog jag mina hundar, varor och gick hem till mig sedan kom jag på när jag sökte på internet att jag skule till öb och köpa förvarings boxar blir knäpp när allt liggr framme. Fst det hr ja inte hunnit fixa än idag. Får väl göra det när jag kommr hem från jobbt imorgon hade jag tänkt.
Blir knäpp när allt ska ligga framme och int ha några adresseer.
+ förvrvarings boxarna på öb kostd 10 kroor så jag tog tt par stycken+ Såg n köks duk en vit en för när jag och mamma var till Ika så hade de alla möjliga färger mn inte just vit kommer inte ihåg vad den kostde där fast dn var dyrar än på öb för öb är ju en billigar affär.På öb hd de en vit sådan duk. :)
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela