attgra.blogg.se

2019-01-23

Publicerad 2019-01-23 18:46:59 i Allmänt,

Hj o åter hj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imorse å for jag med 8:01 bussen hr hemifrån mit till söderbymalmsskolan och gick till mitt jobb som jag har där. För et är på Tisdagar som vi får arbetn att syssla med sedan jag slutar efter lunch fast visst ett tag då jg slutade så kom en annan kollega till mig fast jag kommr inte ihåg om han också gått ner i arbets tid eller hur det är. 
Men innan jag åkte med bussen jhem, så tog jag första bästa bussen som kom, åkte till Haninge centrum, gick till Kjrll & company som jag tänkt ett bra tag men såg sean att man kunde beställa denna varan från datorn billigt men det blev int så myckt billigare för då får jag ju betala frakten med + då kom inte bra en penna utan det var fler pennor i olika färger. Jag gillar inte olika färger så mycket tycker allt som har med färger att göra det är homosexuellt.
Visst jag bryr mig inte om jag ser två kvinnor/ två män iop som kysser varandra fast jag skulle aldrig vilja ha det så själv nix pix.
Jag tycker att samma kön visst de kan man tycka om men inte mer än som en bra vän osv.
Nä nu måste jag kolla min mejl.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela