attgra.blogg.se

2019-03-03

Publicerad 2019-03-03 19:43:54 i Allmänt,

Hej o ho idag var jag uppe och hem till min mor lagom tillklockan 8:00. Fast jag ville fortsätta sova drömd om en person jag bara träffat lite hastigt en gång. Jaha sedan så hade jag smsát min or att jag kommer  sova till kl.8:00 sedan kommer jag och det gjorde jag.
D hade en hel del rea sakr i början i en massa lådor fast de lådorna var väldigt stora och jag köpte en inköps lista som jag har på mitt kylskåp i köket så slipper jag ta pstit lappar ellr de där vita lapparna som jag har i kökt på min iskmaskin.
Visst jag skull ha städat men det orkar jag inte jg ska ju köra en städning i ett rum nu i veckan som börjar imorgon. Tycker då att helgrna går alldeles för fort.
Fast visst det är som min arbtsledar på myrorna sa har man kul och gör ågot om dagarna då går ju helgerna nabbt visst d går ju ävn om man tar det lugnt och liggr i soffan och viar osv.
Ibland så önskar jag att jag kunde leva in i mina drömmar.
Fast ibland vill man bara inte det.
Jo just det jag köpte en julklapp ller födelsedags presnt till syrran fast det är mer än ett halv år kvar tills hon fyllr år det är en dasbok, jag sa att den ville jag köpa till mig själv och visst det fick jag fast mamma sa att jag sitter inte så länge på toa så den kan du ju ge till din systr. Jag sa jo men jag vill också läsa i en. Mamma sa att dte kunde jag göra för det vet ju inte min systr något om sdan så köpte jag en föeledags present till min bror men han fyller nämligen 34 år snart.
Ni kan fortsätta följa mina dagar så kommer jag skiva upp det. Jag skojade med honom och sa att jag köpt en jätte fin penis ring till honom fast dt tyckte inte han var så kul. Jag täkt att jag har köpt något han vill ha så han blir glad osv.
Men jaa vi får se om vår syster kommer då han fyllr år fast de två kommr int så bra övrräns fast jag tyckr han brukar ju vara md då hon fyller år har jag för mig om jag minns rätt så vi får se om hon kommer då han fyller år jag kan skriva och berätta.
Mina hundar/ bussar d är så roliga... För tar jag dem md ifrån mamma och dramatn eftr vi handlat och lämnar jag dramaten ner i porten för att gå upp med hundarna först. Dt accptrar de int uan jag ska ta md mig dramatn och dm samtidigt och då gör jg ju dt. Hahaha d är så roliga mina små krabbater
Jaja dt var min ag idag och imorgon är dt ny vcka osv.
Kram, kram// Andrea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela