attgra.blogg.se

2019-03-04

Publicerad 2019-03-04 15:04:21 i Allmänt,

Hej o hej!!!!!!
Imorse gick jag upp kl.6:00 och det var prcis vad jag behvde, studsade iväg till toaletten.
Gick int upp och ladeig igen utan förblv upp aja klocan var ju ändå 6:00 då jag brukar gå upp. Så klädde jag på mig samtidigt som jg satt där på toan.+ had gtt hundarna frukost rdan.San gick jag och tof en smörgås och had plockat ihop min sopp korg undr diskbänken och lagt dn i dramaten, tog den sopp korgen jag had i vardagsrummet med tänkt lika br att ta dnmd edan gick vi.
Väl på jobbet så fick jag göra mitt faborit jobb som är att vika tandläkar lådor. Många har lite svårt med att gra det fat jg och Marcin vi brukar vika iffltornt iop men han hade något annat att göra idg fast jg byggd eiffel tornt sjäkv.
Sedan åt jag min lunch och ha rast tt tag kl.( minns inte)  mn tror det var 11:45 så gårr jag och Johan och klär på oss + tar md de sakerna som matlåd osv md oss för då slutr vi.
Så kom j<g hm visst mina bussar Keolis och Nobina de visst jag vart de var mn olis hn var instängd i tt eget rum för deras valp hon löper just nu så inte Keolis ska parra sig med lilla Arrva som jg döpt om hundn till som genklige hter Gulan som han somköpt valpen av oss had valt fast han orkad inte ha hand om hund. Kan ju berätta att et är rätt myckt ansvar, man kan inte resa iväg så myckt som han gjord och lämnad hunden till oss för vi skull passa deni en vecka för han skulle resa till sitt hemland och var kvar där i cirka tt år och sen kom tillbaks och hämtade hunden.Mamma pratade med honom och s att hund blir ju vilsn om dn är mer hos oss än hos sitt riktiga hem vill du att voi köpr tillbaks lilla hunden, dt ville han. Keolis hann vr instämgd i mammas rum idag för lilla valpen hon löper nu så int han försöker para sig md henne. Fast han ä ju kastrrad har jg för mig m n han ska ju inte sätta på sin dotter, det blir ju lite fel då.
Så kommr mamma och hämtar dras dotter hos mig sedan någon gångdt får vi s när osv. Alltså jg drömmr så konstigt som jg drömt i helgen sittr fortfarand och tänker på det kanske borde köp en drömydar bok.
Mina drömar de säger så mycket.Nä nu ska jag gå och vila lite är helt slut efter att jag har jobbat idg.
kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela