attgra.blogg.se

2019-03-05

Publicerad 2019-03-05 22:12:50 i Allmänt,

Hej hej!!!
Skriver här nu lite fort så jg int glömmer dt för att jag går och sover. För nu är tidn inne att sova.
Imorse åkte jag med min kära, vackra, trevliga chaufför till jobbet som liggre på adressen Eskilsvägen10:b. Jag åker till sderbymalms skolan seddan går jag resten av vägn. Jg hade ju hoppats på tt få vika tandläkar lådor idag n det fick ja ju int göra. :'(
Utan idag vart det att sortera mässing skruv tror jag det hette.
Jag har så bra arbtstidr. De älkar jag jag börjar kl.9:00 och slutar kl.11:00 ellr rättr sagt 11:00 äter vi lunch mn eftr dt så har jag en liten rast sdan går jag för att åka hem. Har ju mina kära hundar som htr Keolis och Nobina och deras lilla valp Arriva.
Idag på jobbet när vi satt och åt lunch så såg jg min arbtskompis som satt till vänstrom mig satt och harkla, jag frågad hur han mådd han sa bra sdan får satte han harkla sg och personalen förstod att han var på väg och spy och sade att han måst hm nu på dikten då började han skrika att han int ville hm för han mår så bra så fortsatte han harkla sig mn då sprang min kontakt person ellr vem det nu var och hämtd en papprskorg och satte framför honom för de hade fått ut hans stol en bit från bordet. Han satt och spotta små spyor ner där sedan tog han upp sitt huvud och sa till alla att han pyr. Jag sa till hon som stt på andra sidan usch tur att jag redan ätit upp min mat.
Jag tänkt gå in och skriva i min blogg hla dagen idg fast jg har inte haft varken tid ellr lust mn skrivr här nu så jag int glömmr det.
När jag kom hm ch skulle ta ala tr hundarna med till mig visst lilla Arriva spranfg så glatt fram till mig när jg kom och hämtd hundarnafats jag tog pappa hund fört sednmamma hund och satt på m kopplt och vips så förvann drs lillavalp jag gick igenom mammas hus tt varv och sedan tyckte jag nä nu går jag för jag var så slut. Så när jag kom till mig smsé jag dt till min mor och hon blev orolig och trodde att deras valp sprungit ut eller så men s å ringde hon min bror tror jag ellr om hon kom hm och valpn var där. Som tur var. Han som köpt dn valpen avoss från början han hade döpt henne till Gullan men vi fick köpa tillbaks henne och vi sålde hnn till en annan man men han ville också att vi skulle köp tillbak henn och det gjord vi mn det är ingen faa vi kan ha henne med fast jag säger Arriva till hnene on ser ut att trivas mer md det namnt än att heta Gullan.
Ni ska alla vta att jag har blivit en BUSS snörd.
Nu skriker sängn på mig och mina hundar.
kran, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela