attgra.blogg.se

2019-03-06

Publicerad 2019-03-06 19:24:34 i Allmänt,

Hej o hå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idag väl på mitt jobb så kom int Johan hn som nästan spydd över mig igår fast en personal hann ju hämta n papprskorg innan han började tok spy igår så han var kvar hemma idag jag tror nog han är kvar hmma restn av veckan får se hur hn mår nästa vecka.
Han harklade sig fler gångr mot mig och då frågde jag men Johan hur mår u? -Hn harklad sig som  mina hundar gjort i flre år innan de spytt. Han sa att han mår jätte bra fast prsonaln såg hur han höll på och nästan spy de förstod att något var på bväg tt komma de sa åt honom John kom med till toaltten då började han skrika att han int behöv gå på toa. Då var det en personal kommr int ihåg om dt var Mara ellr Tina som hämtde en papprskorg och drog ut hans stol från bordet och ställd papperskorgen framför honom och det var tur sedan spydde han som en räv.
Tänk om int jag hade frågat hur han mådde tänkt had ingen personal reagerat då?
Visst jg tänkt först int säga något men jag tänkt på de som fortfarand satt och åt. Hur trevigt är det att höra när någon spyr bakom ryggn på en osv.? Så jag aggerade dirkt tyckt ingen annan märkte hur han höll på fast visst jag har ju haft hund sedan jg var litn och d gjord precis likadant innan e skull spy.
+ När jag sa mn Johan och han log och sade Jaaa och tittade på mig... Jag frågade hur mår du så forsatte han med att harkla ellr vad det hetr som man gör innan man pyr. Han sade sedan att han mår jätt bra men prsonalen såg att det var på vähg att hända något för han had suttit så där länge.
Idag på jobbet så sorterade jag mässig spik, hjälpte Marcin att ta bort klistrlappar på askar. haha Jg fick n knivnagel.
Dt tyckt både jag och Marcin var lit små kul.
+ Han jag åkte hem med sa att dras levranschef på garaget Patricio hade hälsat till mig.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela