attgra.blogg.se

2019-03-13

Publicerad 2019-03-13 18:49:00 i Allmänt,

Hj och åtr Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hon jag åkt md till jobbt imor hon sade tt pasta rcept som hnns syter brukar göra och har bjudit henn på och t var med skinka i och jag tstade göra dn rättn till middag idag för jag hade ju ett pakt skinka i köket som jag skull ha till egen gjord pytti panna men så har tiden sprungit iväg, jag har gjort något annat mn dt var bra då fick jag andvända den skinkan till dn här rttn MUMS dn var jätet god.
Det ska jag berätta för henne då jag åker med hnne till jobbet nästa vecka om hon kommer vill säga. :)
+ Hon fick mig tt glömma bort det som hänt och bara tänka framåt och dt ska jag göra nu med glädje.
För jag har i fler år varit fast på det som hände mig 1998 och 1999 men det är ju historia nu, det har redan hänt det kan man int ändra på som hon sade. Du kan juta dagarna som d kommr och strunta i allt det som har hänt. Nu sr jag bara framåt och VIPS så tog min arbets dg slut i n jäkla fart..
Tänkt skriva till henne över facebook och tack för dt goda recepteet som hon sa att hennes syster gjort för det har jag gjort till middag idag fast jag hade inte band pasta utan vanlig pasta mn det var ju pasta det med så det tog jag och gjorde den här rätten med.
San han som jag åkt hem med, han hälsade ifrån  henn jag åkt med till jobbt. Hon gick till länna handelsplats, den hon byter med då hon går på lunch han åker jag hem med.
Det tycker jag är lit kul men hon hade hälsat till mig gnom den chaufförn, visst jag blev jätte glad och hälsad tillbaks. Så frågad jag honom hur han kunde vta att det var just mig hon menade...? Han sade att jag är känd inom busstrafiken. Alla vet vm du är jag log då och sa då är jg som en apa . Han tittae på mig och såg förvånad ut. Jag sa ja alla kännr ju Apan, apan kännr ingen... Då kommnterade an att jag känner fler av busschaufförerna till namn än vad han gör och han sa också att jag ( han) är ju chaufför och vet int vad mina kollgor hetr alla gånger men dt vt du minnsan och du jobbar inte hos oss ens.
Jag sulle nu genkligen mejlat till den här kvinnan och sat att hon skulle hälsa sin syrran vilken god rätt för jag gjord den till middag idag. Men kom inte ut på facebook just nu fast jag slog rätt lösenord. Så jag skriver i min blogg nu.
Jo, idag på jobbet s åsorterade jag list skruv som jag gjort hla den här veckan. Får se vad vi ska göra nästa vecka. D hae fått in myckt sånt så hm vi jobbar på hårt med detta arbte. Så här står det på facebooks sida, nu har jg varit dit och kopierat texten...
*
Facebook är snart tillbaka
Facebook är avstängt för underhållsarbete just nu, men du kan logga in igen om några timmar. Under tiden kan du läsa mer här om varför du får det här meddelandet. Tack för ditt tålamod medan vi förbättrar webbplatsen
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela