attgra.blogg.se

2019-03-14

Publicerad 2019-03-14 16:52:28 i Allmänt,

Hej och hå idag är jag så glad... För idag trotsad ja lat masken, for iväg och träade. Har inbillat mig att om jg är för lat då kommr diabetesn på en för jag har ju en i släkten som har diabetes och den personen då hon är hemma hos föräldrarna oc ska bo där så ligger hon jämnt r, nu är hon hos sin pojkvän fast jag vt inte om hon ligger och sover hos honom med ela dagarna. Fast dte tror jag inte. För jag har hört av min mor som var md bjuden hem till honom att han har jätt stökigt och har för mig syrran sa att honbrukar städa hemma hos honom när hn är iväg och jobbar. Fast det vet jag inte. Hon är ju ingen riktig hejjare på att städa vet jag från då hon bodde i sitt rum hos mamma där låg ju allt på golvet.
Jo idag på träningen så träffade jag en gammal assistent som jag had då jag gick om nian i Österholm, hon heter Ulrika.
Fast oj jag kände int igen enne men hon var ju lika glad som hon var på den tiden, hennes röst kännde jg igen men kund int pacera dn först innan hon berättad avm hon var.
Hon frågad om jag minns enn jag sa jo dt är klart dej har jag tänkt på mycket. Var iväg till Österholm och hälsade på för tt bra tag sedan men då vardu int i skolan. :(
För hon gick inte i skolan utan hon varen elev assistent.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela