attgra.blogg.se

2019-03-15

Publicerad 2019-03-16 13:58:33 i Allmänt,

Hej o hå !!!!!!!!!!!
Nu glömde jag skriva denna dag fast jag försöker andvända mitt minne så jag kommr ihåg vad jag gjorde igår Fredags...
* Jo jag tvättad och städade. Jag körde alla tre maskinerna där ner i tvättstugan.
Så städade ellr okej röjde jag här i min lägenhet mer.
Jo just dt sen på kvällen vid middags tid nästan klockan va 16:30 och då gick jag med mina två busar till bussar ellr okj hundar och lämna till mamma skulle se på talang igår, för det var finalen.
Hde inte någon störr fvorit tyckte det var lika bra allihopa, fast han dn Finska killen var ju rolig som hypnotiserade tre personr från publikn och jurryn, så e troddeatt deras sko var ett fint litet kel djur hahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaahahhaaha.
En av deltaagarna tog upp sin sko och sade till hn som hypnotisrat dem att fy han luktar ju men ändå är han så söt och fin. :)
Hahahaha det var ju en vanlig enkel sko.
Dt var min dg just dt jag hann precis hem till mig i läghten, ta av mig jackn, ta av selarna på hundarna/ bussarna sedan in och sätta mig och titta på just det TALANG, det var slut finalen.
Det kan man ju inte missa. Sedan blev det ut med hundarna på en snabb kissning runt här i området edan in och då tog jag ett varmt bad sedan upp och socv i min varma GOÁ Sägs. ( Oj dä lät jhg ju som en göteborgare/ kåning. Aja skit i samma. Måste sluta denna dagn så jag kan skriva dagens dag.
Kram kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela