attgra.blogg.se

2019-03-16

Publicerad 2019-03-16 14:16:14 i Allmänt,

Hej å hå igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YIIIHAAA, nu är jag inne på dagens datum...
Imorse vknade jag och somnade om lika fort igen för jag orkad inte gå upp 4:32 på morgonen ( inte när jag är ledig)
Tycker att nu får jag ta och kamma mig så jag int fortsätter midssa dagar tt skriva utan att jag skriver dirkt när jag kommer hm, satt mig i min soffa med mina lovly bussar ellre okej det är hundar men jag älskar dem.
Man ser att min hund Keolis har några år på nacken. Fast hon vi köpte honom av alltså hans uppfödar hon had sålt honom till andra familjer och de hade varit så umma mot honom, kastat tallrikar ,bestick, glas osv efter hono sedan lämnade de tillbaks honom till sin uppfödar. Men när han kom till mig visst i början var han ju liv räd när jag ställde fram tallriken så de fick smaka osv. Men nu är han så tuff nu kan han dricka direkt ur mitt glas. Han har lärt sig att göra något som han inte sall då säger jag ifrån på sarpen.
Idag så är det mätarna mästare på tv och det kan vi int missa.
När jag kommit hm eftr att ha handlat ost här hmma i närmast butiken så åt jag 2 toast med skagen röra i, 
Sedan blev man så trött eftr jg ätit så jag tog mina busar som är mina hundar och vi hoppade upp i min säng.
Idag ska jag testa göra en middag som min kompis tipad om hon älskar själv kyckling jag sa att jag  vägrar äta kyckling. Då jag var ihop med en muslimsk kille han vägrad äta annat än kyckling så jag tvingad i mig maten visst kycklingen stod mig i halsen till slut, jag börjad drömma om kycklingar som jagad mig och jag vaknad alldeles anfådd och kall svttig sedan vill jag inte vara md honom mer, det var tur att han accepterade det.
Men då jag var och köpte ot så kune jag int låta bli att köpa linchips med har höt grannar som pratat så bra om den sortens chips så jag har länge tänkt de ska jag prova men det har inte blivit mer än en tanke.
Fast idag köpte jag de chipsen härhemma ner i vår lilla coop butik eller okej konsum butik för d tog baa 10 kronor och då tänkte jag man kan ju it hitta billigar chips så jag köpt en påe. Men tänkte ta en till min mor med fast jag vet då säger hon baa att nä chips ska int jag ha jag berättade det för henne och hon tackad för tanken men att hon kunde köpa själv för hon skulle ta lilla tjje på en promis ihop med oss då jag hämtad hundarna, gick sedan mot mig. Så gjorde vi sällskap en bit. hahaha den lilla hundn hon är döpt till Gullan fast jag säger Arriva till henne hahaha hon är så söt hon har lärt sig att ryb´ka på näan och gör det ibland osv.
Nänu ska jag nog gå och koka upp min pasta som jag ska ha till middag, bena ur kycklingen i köket.
Kram kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela