attgra.blogg.se

2019-03-10

Publicerad 2019-03-10 12:05:00 i Allmänt,

Hej hej och åter Hej!!!!!!!!!!!!!
Bäst jg skriver här nu så jag inte glömmer det.
Idag var jag till Ica mxi här i Haninge och vckohandlade. Mamma isste att jag behövde köpaen ny stkspae, hon kom p å att då ho var med min bror fast hon int ihåg vart de handlade antingen var dt på Ica maxi ller lidl där hade de stekspadar för 10 kronor och det stämd mycket väl. Så jag köpte en nu stekspade för 10 kronor idag.
 
Förut åt jag plättar rätt ofta mn nu har jag int gjort det på et ttag fast nu när jag har en ny redig stekspad då ska jg minnsan göra pättar till middag/ lunch någon gång dt får viväl se.
Just det jag skulle ju kolla upp på Google vad man kan göra för gott med Hälleflundra...
GUD vad jag längtar till jobbet nu. Hon jag åkr med på morgonn ska jag busa med hahaha hon är n skojsm prson så henne kanman skoja md.
Kram kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela