attgra.blogg.se

2019-06-08

Publicerad 2019-06-08 17:55:35 i Allmänt,

Hej hej!!!!!!
Idag var jag ihop med min mor ochhennes skol/ klass kompis Robert in till Stockholm på dt där smaka av Stockholm och det var så trångt för dt var så mycket folk så man kom knappt fram hahaha så höll min mor koll på sin kompis och sade vart är du Tobert han ssa att han är bara här (  bakom hnne) Mn så sa hon vrt är Andrea...
+ Jag hade gömyt mig bakom e nsopp tunna med en flagga på ellr vad det var så sad jag jo dt undrar jg okså då sa mamma att hon hörd mig mn såg mig inte jag sa klart jag är med jag håller koll på dihg och Robert så ni int sticker iväg. 
Mums vi åt en tre rätters middag med en glass till dessert.
Sedan så for vi hem, Jag hade klätt mig så jätte fint tyckt jag. Trodde det var Nobina so körde inn i Stockholm fast dt var Keolis men när jag gick på bussen här hemma så sa jag till den chaufförn snygg keps du har han sa tack tack. Jag sa ska mn int säg tack det samma? Han titta på mig och såg ut som han intt förstod. Men jag had en likadann keps som honom och en Nobina t-shrt han log bara, frågad vilket garage jag kör för? Jag sa nej jag kör int det är en dröm för mig men jag hjälpr till som kundvärd om någon int vet hur den ska åka då hjälper jag ju till.
+ Inne i Stockholm har ag för mig vi åkte med buss 69 någon vart och där var det gå runt på smacka av tockholm, det gjorde vi. Jag sa till mamma att då vi åkte hemville jag gå av i vh och ta bussen hm... Hon frågade varför ?Jg sa att jag är slut i benen och orkar int åka till pendeltågsstation Tungelsta och gå därifrån. Haha så var jag ful och frågad om Robert mammas kompis kune köra hem oss han s ja det är klart. Då sa jag att jag åker med till Tungelsta då och så åker vi med Robert runt upp för backn.
Vi had gått så mycket inne i Stockholm idag så jag orkad inte gå mer.
Inne på smaka av Stockholm så tog vi först en prov smak tllrik md e massa jox på , sedan som varm rätt tohg vi en ost burgare och som efter rätt blev det n glass sedan åkte vi hem.
Dt var verkligen jätte trångt inne i Stockholm, jätte varmt jag höll på att bli galen men jag höll det bara inom mig som tur var. Men när vi kom hem så tog jag mina hundar Keolis och Nobina och vi gick hem till oss fast jag frågde om mammaskulle gå med oss en mitt med lilla rriva men det skulle hon inte.
Hon ville lägga sig ner och vila ett tag och jag kommenterade int et utan jag koppla först Keolis eftersom han är min första hund, sdan tog j Nobina med, vi gick hem till oss i lägenheten, 
Ja g orkad inte drkt ställa mig och städa ellr så utan dt blev att ta en kall dusch sedan nu sittr jag i soffan, är helt slut. PJUUU det är för varmt jag fixar intte et härr. Fast visst jag höll mig ifrån att bli arg innan vi fic mat men efter jag ätit  så var det så gott, jag blev som n ny människa eller nj inte ny människa men jag var inte likaarg längre.
För alla r som inte vet så kan jag bli väldigtarg o jag inte får någon mat. Har nämligen diabetes i släkten fast jag försöker undvika att bli det ,en på min mor och far har jag kunnat få mina utbrott på fast nej nu försöker jag att inte vara så mycket hemma hos dem utan att gå till min lägnht med mia hundar och försöka hålla mig här.
Nej nu måste jag gå och kolla upp en sak på hitta.se
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela