attgra.blogg.se

2019-06-10

Publicerad 2019-06-10 14:55:31 i Allmänt,

Hej och åter Hej!!!!!!!!!!
Imorse kom jag upp före tuppen tror jag nog, satte fast mina bussar i in hall Keolis oc Nobina som mina bussar heter.
Sedan tog jag mig också en rost smörgås, efter att jag ade bytt om.
Sedan gick jag med Keolis och Nobina hem till mamma och lämnade de där ett tag. Fö jag skulle ju åka och jobba idag.
Så när jag åkte hem åkte jag med n jätte grinig chaufför fast ag brydd mig inte om det tänktehan ar nog blivit sparkad ut sängen av sn fru.
Väl hmma så stod mamma och måld på sitt garage, jag vissld + göme mig bakom en buske som var på Mikas tomt som har varit min mormors. Hahaha sedan gic jag fram och pratd med henne.
+ Hon sad att hon vill gå in och ta en kopp kaff så hon skull orka måla klart osv. Jag sa att jag går in oc sätter på kaff fast hon a att minbror kanske redan kokat kaffe så jag kunde ju kolla det först Men det had han int gjort eller s hade han det fast han had druckit upp det för kaffe filtret had han inte bytt så jag fixade kaffe åt mamma sedan kopplad jag hundarna och gick därifrånhem till mig.
+ Jag hade bakat en cheescak igår kväll och den tog jag som dessert idag MMM dn vart ju jätte god!!!!
Jag är verklge en äkel på att baka osv.
Nä nu tänkte jag lägga mig ner i soffa och vila lite men så kom jag på att skriva i dig först fast nu ska jg nog vila lite.
Kram kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela