attgra.blogg.se

2019-06-13

Publicerad 2019-06-13 18:55:46 i Allmänt,

Hej hej!!!!!!!
Idag så vaknae jag int så konstigt jag vaknar ju alltid men så tittad jag åpå mobilen , dn var 7:45 jag tänkte SHIT min buss till jobbet går snart så jag snabbae mig tt ge hundra frukost medan jg klädde på mig, sedan gick jag med dem, lämnad hos mamma. Min bror börja klag vad jg gjord uppe så tidigt jag bad honom sluta klaga för jag ska åka och jobba idag det är min sista dag för vckan jg ska vara på jobbet. Han tittd på mig bara som jg vore knäpp men så små grälade vi lit och så börad Keolis skälla på honom, så kom vår mor upp och frågad vad jag gjorde hos dem så tidigt jag sa att jag ska il jobbet hon sanejnej Andrea det ska du int det är u Torsdag visst att du ka åka iväg men inte tilljobbt för du ska åka oc träna så gå hem och lägg dig ett tag då sa jag något som röt jag till och sade JAJA VI FÅR SE OM JAG ORKAR GÅ UPP OCH ÅKA TILL TRÄNINGN . + Då tänkte jag att jag int skulle orka men jo då jag kom upp okl.10:10 ign och gav int hundana frukost för de fick ju frukost mycket tidigre. Dt var så att jag tog mig lit gröt till frukost då jag vaknd kl.10:10 och s å fixad jag mig iordning för nu skulle jag iväg skulle åka med busen som gick 12:03 här hemifråm.
Dn bussen tog jag till Söderbymalmsskolan, är väntad jag på bussen 829/839/834/824 som går förbi klockr leden fast 839 dn stannar ännunärmar gympan. Dn stannar vid skäggsmo men då kommr jg så jätte tidigt så jag tog bussen 829 och gick av klockar leden och gick därifrån och ner till Friskis och svettis som liggr där ner, där fick jag en lapp om att det snart är slut på detta gympa pass och när det börjar på höst terminen.
Han somkörde bussen här hemifrån till söderbymalmskolan han var lik Arnild Sartsnegr tyckte jag fast ändå rätt lik en mops hhaha. det där sista md mops det tyckte han inte stämde riktikt hahaha.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela