attgra.blogg.se

2019-06-17

Publicerad 2019-06-17 14:59:48 i Allmänt,

Hej Hej!!!!
Idag så gick jag upp prick klockan 6:00 och idag så kom jag för en gångs skull ihåg att hon jag åker ed 8:01 bussen här hemifrån ill jobbet skulle ha smestr den här veckan så jag gick ner och tog Carinas buss som går innan 8:01 bussen alltså den går tio i något sånt där. Då åkte jag med Carina och när hon åkte i rondellen innan bron hä hmma den nya vägen som de byggt så såg vi 8:01 bussen, Carina hon sa att min favvo tjj i bussen satt och kördeden... Jag hade inte sett så jag trodd int på henne såjag hann åka ända till Tungelsta skola och då gick jg av och väntad på bussen som gick 8:01 bussen hemifrån mig.
Så när hon kom på södertälje vägen då log jag och när hon var framm i korsningen ödertälje vägen- Tungelsta vägen då löft jg på mig och visade med glädje att hon kom och att jag skull åka till jobbet med rätt chaufför nu. Hon frågde mig när jag kom på och sa oj den här gången hade du hunnit längre än väntat. Jag sa jo jg trodde int på Carina som kör bussen innan dig att dt var du i bussen så jag åkte hela vägen hit med henne men kom sedan på attjag harsaknat dig hela helgen och Carina vet att jag tycker o dig som chaufför och jag vill berätta så mycket för dig om vad jag har gjort i hrlgen. + Carina vet ju att jag tycker om dig så jag gick av här då.
Så när min fabbo chaufför kom så frågd hon varför jag gick på vid Tungelsta skola och inte hemma vid Lillgården?
.Jag sa att Caina som jag åkt med sa att dt var du som var i den bussen men jag såg inte där jag satt så jag fortsatte lite till bara lite till för nu kom jag ihåg att du skulle vara ledig. Då skrattad hon och sa att hon ska int vara ldig än på tt tag hela den här veckan ska hon tydligen köra sa hon.
Jaha så när jag väl var framm påjobbet visst jag tog ett glas saft som vi har till motgon fikatvi har också så de som vill får ta kffe ller te. 
Fast jag fixar inte att dricka kaff i och med koffeinet.
Jag har testat att ricka koffin fritt kaff men et var int gott alls + gjord ingen skillnad. Fast jaja jag tycker inte om kaffet som  hr på jobbet de köpr Arvid Nordqvist jag tycker det ska vara evalia då jag drack men så sad min arbtsledar då att det är för dyrt att köpa in så nä du struntar jag i att dricka kaffe.
Visst jag brukar ha md egen pucko fast inte idag idag var jag så puckad och hade glömt det hahaha.
När min systr gick till mig jag had btt henne gå förbi min balkong med hundarna annars kan man gå den andra så man svänger ner och in till porten 17/19 ville att hundana skull  få se mig och det gjorde hon och jag stäkllde mig up oc lät med mitt konstiga ljud och hahaha Keolis min gula hund han hajjad till och när jag sa vilka är det som kommr här då HEJ MINA SMÅ PÄLSKLINGAR då hajja Arriva oc Nobina till och keolis förståss de ville gå med min syster direkt upp på balkongen men jag sa ni får gå runt pälsklingar och de gjorde det och jag for ut i trappn och när de kom in jo det hördes då gick jag ut i trappen och lät lite syrran hade släppt mina små bussar så de kom springandes upp förtrappen och jag sanä mn hej älsklingar och öppnade dörrnså de ficck gå in så kom syrran medKeolis sle, Nobinas halsband jag sa men mina proffsiga bussar ska int ha halsband det är inget proffs i det utan Nobina ska ha sele syrran sa ta det lugnt jag har et md mig vt int hur jag skulle få på det. Så ha syrran lilla Arriva med sig men så gick hon in och satte sitg i mitt vardags rum och fråga om vi int skulle sitta ute på balkongen jag sa nj jag har något så jäkla gott så du kommer trivas att äta detta inne i soffan. Då udrad syrran vad jag hade och jag tog fram ett varsitt litet glass paket med chilli lakrits syrran sa var det bara dt jag sa nej vänta jag har mer och då hämtade jag drickan. Så sa syrran oj jisses. Fast efter vi fikat så orkade it syrran äta upp sin glass så hon gav mig det som vr över från hennes och MUMS dt var jätte gott.
Visst hon kanske tyckte jag skulle köp kakor osv. Men kakor fixar jag int att äta när et är så varmt ute. Fast jag alltif fått höra tt jag är kakmonstret nummer 1 från då jag var liten.
Sedan så tog syrran lilla Arriva med sig och åkte hem till sin pojkvän i Bandhagen. Så lämnade hon Keolis och Nobina här hos mig. 
Nu är jag lite små trött men kan inte lägga mig för natten, sova än nej då.
+ Syrran sa till mig då hon kom in här mn oj vad fint du har städat.Jag tackade så mycket sedan blev det fika dags.
Jo just det på jobbet idag så sorterade jag Någon slags skruv som vr e n decimter långa och rät så runda.
Min systersa att jag int behövde hämta hundarna när jag kom hm från jobbt utan kund gå till mig så skulle hn komma när jag hört v mig. Så när jag kom hem såg ja att min hår frisörska här hemma had öppt så jag gick förbi ner till henne och frågade om den tiden jag skv tt brev och lämnade i hennes pot fack igår gick bra, hon sa att det gick jätte bra, att hon had skrivit upp att jag är så välkommen då. Jag sa jo så här i huvudet minns ag int vad det var för dag och tid osv. Men jag har det upp skrivt hemma i almenackan, i mobilen s å då ska jag dit.
Jaha då är snart den här dagen över.
Tycker ju att dagarna går å himla fort. 
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela