attgra.blogg.se

2019-06-18

Publicerad 2019-06-18 16:56:28 i Allmänt,

Hej Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idag åkte ja med 8:01 bussen till mitt arbete och det var så kul denna dag. Hon jag åkte med hade n liten parvel med sig vet int om han kanske åkt för långt eller så men vi satt och skojade med varandra.
Väl framm på jobbet så fixad jag med servetter som ska sättas in på toaltterna dä jag arbetar för de sitter ihop allihopa och jag skull dela isär dem.
Så snodde jg lite korv av min mamma så gick jag med mina bussar till mig tänkte så jg har något o min pasta förutom bara just pasta fat t skulle jag nog kunna äta med. 
Visst när jag var hos mig för jag tog in posten till min mor som låg och vilde, när jag kom till mig då sprang brevbärarn i trappn här hos mig ellr så var han i grann porten jag minns inte men han hälsad glatt p åmig och frågad om det var bra med mig? Jg sa jo tack mendet är så jäkla varmt, han höll faktiskt med mig för hn saatt hns ac i post bilen va ut funktion tro jg det heter å dt var inge kul att köra ut posten denna sommaren jag sa nä jag förstår och berätta då vi var på släkt träffen, mammas aci biln var sönder, vi så kallade barn fast vi är vuxna barn nu men vi höll på att dö. Nu vill jag ha snö storm.
Mina hundar har det gått bra för hemma hos mamma det är så att den tredje hundn har syrran tagit med till sin pojkvän i Bandhagen, vi ska dit och fra midsommarn sen.
Han/ de har bjudit övr både mig och mamma fast visst mamma har åkt dit men jag har inte kunna t jg har gjort annat då.
Så när jag kom tll mig fixade jg pastan gnom att koka upp den och sedan stte jag på min wokpanna, fräst löken, korven i sedan häld jag i pastan, grädde, pulvret. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela