attgra.blogg.se

2019-06-19

Publicerad 2019-06-19 14:11:00 i Allmänt,

Hej hej!!!! Passar på att skriva här nu så jag har det gjort. Annars lägger jag mig ner oc vilar + glömmer bort allt som har hänt.
Jo imorse gick jag upp kl.6:00 eller då ringde min mobil, jag vaknad till och stängd av den +lada mig nr igen, låg där och tänkte går jg inte upp nu så måst jg hoppa frukosten. Annars blir det så stressigt, alt jg skulle komma håg att ta med mig som n tckning till hon jag åker med till jobbet på morgonn med, matlådan ( som jag brukar glömma om jag kännr mig stesad.) Brukar ju bara ta på mig kläderna så fort jg kan samtidigt som undarna äter sitt torr foder, Sedan rusar jag hem till mamma med hundarna, fixa kaff till mamma så hon kan trycka på bryggn då hon vaknat. Så jag gick väl upp vid kl.6:24 tror  jg nog och klädde på mig inne på min toaltt sittandes på toalettstolen i och med min skada på vänster benet( knät) så kan jag int stå upp när jg klär p åmig så jg satte mig inne på toalttstolen i mitt badum, klädde på mig + gick ut i mitt kök, tog den sista ostn i dn gamla förpackningen såedan så åt jg upp det , borstad tänderna + la ner teckningen till en person i bussen så gick jag med hundarna och lämnad hos mamma + väntad tills klockan blev 7:35 sedan gick jag ner till bussen ifrån mammas hus, jag ser till att ara ute i god tid så jag inte missar busn. Vet mina syskon de går när bussn ska gå från hållplatsen om 2 minuter, måst springa visst  kan hinna men et är int alltid. Jag ser till att jg börjar byta om 15 minuter innan bussen ska gå och ser till att gå eftr att jg klätt på jag skorna osv.
Visst som på moronen jag åkr med 8:01 bussen med linje 835 fast imorse stod jag nere vig hållplatsn då hon som går 7:56 kom in fst jg brukar hälsa och skoja med hnne och hon skojar tillbaks.
Men väl på jobbet så böt jag om och gick in i rast rummet och fikad med min kollegor. Vi hade inte så ycket jobb utan vi skulle gå ut och gå på en promenad slinga där vid Eskilsparkn tror jag den hetrer. Jag sa till min kontakt personkan jag få vra kvar med er och städa iställt då sa hon men Andrea minns u att du sagt tt jag skulle tjata på dig och påminna dig om att gå med ut på promenader så du slipper få så där ont i ryggen som du had förut...? Jag sa jaja okej jag går väl med ut fast jag skull sagt om jag int vill gå me ut att de tofflorna jag had var inga sköna att ha ute för  det är hål uner mn jag gick ju med på en pomenad runt i Eskilsparken, vi hälsad p åhunar under vägen. Så Nu när jag kom hem och satte mig i min soffa är jag helt döööd.
Visst et var bra att Maria påminnde mig om vad ont jg had i ryggen förut så jag gick med ut på promenaden. Kan ju lätt glömma det när jag int har ont längre och försöker hålla igång kroppn. Fast det kan vara lätt att glömma.
Jo han jag åkte hem med idag hm han sa ju vad han hette men jag minns int fast han var jätte rolig, busig. Till skillnad från han njag åkte hem med i Måndags. Aja de ar sina liv de med måst sluta för att blunda ett tag.låg int och blundad så länge för dt tok kliad på mina armar och jag kliad tillbas men dt slutad aldrig att klia så jag vknad till, kliad då kom det upp röda sådana pluppar som mygg btt ugefär fast det är inte mygg bett. Så kännd jg vad det brända i skint och ville bli mer kliad. Jag får lätt sol sem fast inte så jag lidr av det men tär inte så att jag sitter änge i solen försöker just därför undvika solen.
Kam, kram// Andrea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela