attgra.blogg.se

2019-06-20

Publicerad 2019-06-20 19:16:55 i Allmänt,

Hej o hå imorse vkne jag som jg alltid gör på morgonen, jag gick ju upp, kopplad mina bussar i min hall, gick sedan och hämtad torrfoder till dem. Sedan tänkte jg jahapp idag är det en ny dag med nya tagmen vad tusan ska jag göra idag då hm... Så tittade jg i mobiln och såg att det är Torsdag idag men sedan kom lat masken och sa nej åk int och gympa du orkar inte men jg var snabb ur sängen då och klädd på mig samtidigt som jag var inne på toaletten då hundarna åt sin frukost.
Sedan gick jg in till mitt kök och tog mina två smörgåsar som jag hade kvar, sedan slängde jag den påsen, tänkte jaha jg måste köpa nytt bröd det kan jag göra eftrgympan. Jg for först iväg och gympad och det var verkligen stek hett, i bussen fanns ju ingen ac. Det är inte många bussar som har någon ac.
Men jag for iväg till träningen iallafall, jg brukar vilja vänta och ta linjen 839 från söderbymalmsskolan och gå av vid skäggsmo så jg orkar köra ett tränings pass.Men visst jag kan gå från klockar leden men de är bättre att gå av vid skäggsmo.
På träningn var vi inte så många det var jg och 8 stycken till + dra assistnter/ ledsagare och med tränaren var vi 11 stycken totalt. Fast tränarn Karin kunde inte komma på gympan idag. Vet inte om hon var sjuk eller om det var för varmt men Sofia hon kom ochhade med sin lilla dotter Wilma.
Det är väldigt varmt denna sommar. Imorse var dt 22 graer i skuggan.
Men fy vad trött jag är nu fast jag kan inte gå och lägga mig för et är alldeles för tidigt.
Ska hämtaa min mobil nu och söka eftr en sak.
Ni får se imorgon vad jag sökt efter.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela