attgra.blogg.se

2019-06-22

Publicerad 2019-06-22 17:21:09 i Allmänt,

Hej Hej och åter Hej!!!!!!!!!!!!
Idag vaknade jag och gick ur sängn gvmina hundar frukost, sedan så gick jag ut med dem, hem till mamma. Dä stt vi och pratad tt tag. Men jag gic hem till mig eftr tt tg för jag had int ätit någon frukost, åt frukost en lyxig jäkl. MUMS.
Sedan så hade jag tvättstugan idg kl.13-16 den tiden som jg älskar. Så kollad jag på tvätt listan o någon skule tvätta eftr mig och det skulle en kvinna som hetr Notica i efternamn göra. Hnne gillar jg int för jag stod och vek ihop min tvätt där ner då hon började sin tvätt tid och skällde ut mig som bara denför hon tyckte när min tvätt tid var slut då skulle jag ha lämnat tvättstugan och låta henn ha tvätttugan själv. Så jag had tvättstugan till kl.16:00 idag men ick ner kl15:45 ochhämtade den tvättn som var torr och dn som int var torr tog jgin i n grova tvättstugan för där är det tomt hela dagen idag.
Så kollad jg på dn grova tvättstugans lista och dt var ingn idaginte imorgon heller som skull tvätta men längre fram var det någon som skulle tvätta där så jag hängde inmina kuddar, en Nobina t-shirt som jag fått av en snäll chaufför och laanet så ska jag ner och hämta sen senare.
Jag sitter och tänker på om jg ska åka och handla, visst vill jag det mn jag orkar inte +´måte hämta tvätten först, jag kan åka ochhndla sen senare för jag tål inte solen.
Nä nu ska jag ge hundarna mat sdan ska jg gå md de på en promenad till mamma, sedan åk och hndla.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela