attgra.blogg.se

2019-06-24

Publicerad 2019-06-24 14:10:37 i Allmänt,

Hej o hå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hha idg gjorde även jag fel så ini helskotta. Jag hade tagit bussen 844 här hemifrån till västerhaninge som den bara går, där skulle jag byta buss till 835x, en går mot port 73 och gå av vid söderbymalmsskolan, sdan gå till jobbet.
Men jag gick på bussen här hmma som var nummr 844 och åkt till västrhaninge gick av där och gick som värsta proffs profeten att jg kan allt om bussar, dt här ska jg fixa så bra så.
Men så var jag så dum, kollad inte vad t stod för nummer på bussen som stod inn utan jg hoppade bara på och hahaha såg den åkte mot Årsta havsbad + Jag kunde int springa frm till chaufförn och be om han kude släppa av mig för jg har visst tgit fl buss. Utan jag åkt md fast int hl vägen vid Brga sjukhem/ sjukhus var det en passagerar som plingad för att gå av, då gick jag med av gick sedan övr till ndra sidan, väntad på bussen 846 mot västerhninge, den kom efter tt tag iallafall men en rolig chaufför. Han frågad om ag flyttat ifrån Tungelsta? Jag sa ähm nääää inte i först taget. Han undrde varför jg kom på vid dn hållplatsen jag gick på? Jag sad att jg visst gick på fel buss. Men när jag kom till västerhaning igen så gick jg till hållplatsen 835x och stod, vänt där tills rätt nummer kom.
Såjag är helt slut, måst vila lit nu ville bara skriva upp vad jg varit med om idg.Aja jag får trösta mig med att ävn en bästa gör fel.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela