attgra.blogg.se

2019-06-25

Publicerad 2019-06-25 14:11:36 i Allmänt,

Hej hopp alle sammans!!!!!!!!!!!!
Tänkte skriva i min dagbok nu för jag känner mig riktigt trött så tänkt slaga tt tag men först skriva i dog så int tidn springr iväg som den brukar göra.
Imorse ville jg int gå up pför jg vaknad innan mobilen ringde, gick på toa, sedan tillbaks till sängen och had flyttat alam signalen att ringa kl.6:33 istället för klockan :00  var elt slut. Hade sätt på fotbollasmatchen igår kväll innan jg gick och lad mig så ja kom för ovanlighetens skull isäng rätt sent om 23:00 och kl. 6:00 skull mobilen ringa jag orka int det så jag ställde fram mobilen. Brukar ju kunna sova tills den ringer men i mors okad jag inte. Men väl uppe så hann jg ju int äta någon frukost. Uan jag lämnad mina bussar som ä mina hundar hm till mmm, sedan gick ag för at ta 8:28 bussen till jobbet och idag så var jg säker på hur jag skulle åla och åkte inte fel det räcker med att jg gjorde i Måndags + jg var nog int riktigt aken då tro jag. Känner nu att jg är helt slut. Jag frågad min kontakt person Maria om honkune hälpa mig tt kolla upp vilen buss tid jag sk ta ifrån mig. Hon sa att det får jag välja själv. Det tycker jag lät jätt bra för när jag jobbat på andra ställn då har det varit ett minimun att vara på jobbet dn här och den här tiden.
Fast visst jag är duktig och har inga prpblm att komma ur sängen var ju bara i morse för jag lagt mig senar för att sova i och med fotbollsmatchen.
Så jag tänkt att imorgon ska jg göra samma sak.
+ När jag åkte hem från jobbet i bussen 835x var dt n passagetar som var orolig och höjde röstn och frågad om någon visst hur hon skull komma hm till Tungelsta jag sa att den bussen vi satt på om var 835x skulle hon ta till västrhaninge för den går int längr, i Västrhaninge byter hon till buss 844 mot Tungelsta hon blev jätt glad.Jo just dt åkte hem med samma chaufför som igår som jag kala för Maisaan och hon blev s på arg. Me n jag skulle köpt en chokld bit oc gtt hnne men det får jag göra någon annan gång.
Nä nu måste jag vila ett tag har jobbat så hårt idag ar sorterat lätt betong skuv.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela