attgra.blogg.se

2017-05-31

Publicerad 2017-05-31 18:06:30 i Allmänt,

Hej hej!!!!!!!
Idag gick ja ju uppkl.6:00 då min väckar klocka ringde + låg kvar och bara mornademig i 6 minutersedan gick jag upp och åt frukost+ gav hunden frukost. Idag på jobbet så kom en utav hundkapps kompisarna och skojade med mig annars är det deras bror som alltid skojat med oss inom hundkappen osv.
Han berätta för mig när jag sa att jag är inte säker på att pappa kommer ihåg honom attberätta att han körde mig hem till dem då va jag med hans älsta ditter och vivar ut på något disco men det är något jag inte minns något alls av det blev helt svart i mitt huvud när han berättade osv. Det var läskigt.+ så idag är det den sista Maj och det är regn oväder ute men snart blir det nog varmt osv.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela