attgra.blogg.se

2017-10-31

Publicerad 2017-10-31 21:27:30 i Allmänt,

Hej o hå imorse så kom jag upp och iväg för at jobba. Idag så sov min lilla Nobina hund med sinavalpar hemma hos föräldrarna för de har mycket större än jag så inte pappan kommer åt valparna än för då sa mamma att han hugger ihjäl dem. För han blir så avundsjuk på att de får mammns uppmärksamhet.
Idag på mitt jobb så hade jag kassan på förmiddagen och efter vår lunch hade jag först disken, efter kundernas/ deras lunch rast så skulle jag städa efter invandrarna där ute i deras matsal. Fast dt är skönt att städa där ute nu när det är lite små kyligt där nere för då blir man varm i kroppen, specellt i snoppen. :)
Sedan vart det hem och hämta min hund Keolis hos mamma och pappa för jag ringdedem när jag var påväg ifrån jobbet och frågadeom jag kunde åka och handla men då sa pappa nej kom hem direkt du har liksom en hund här. Jag åkte hem och hämtade min hund Keolis och lämnade honom i min lägenhet, åkte sedan till öb för attköpa toa papper.var ju för argligt som imore så tog jag detsista toa pappret påmin rulle och trodde jag hadefler rullar där min mor lagt dm fast det hade jag inte tog lite hushålls papperoch torkade mig fast visst nu var det bara kiss me om man gjortstora saker då blir det svårare med hushålls papper fr min far har sgt att hushålls pappersväller i rören när de spolas bort.
PÅ öb så hade de 16 pack för 168:- det tänkte jag ta först men sedan när jag såg priset som var 168/9 kronor då tänkte jag nej det vill jag inte ha så tittae jag litemer där inärhten, såg en sådan för pckning jag och min mor köper på Ica maxi för 68kronor med 8 rullar i kostade bara 20 kronor påöb så jag köpte två sådana rullars och en julkalender. :)
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela