attgra.blogg.se

2018-08-31

Publicerad 2018-08-31 23:01:15 i Allmänt,

Hej hej idag så hade jag tvätt stugan den grova från kl11:30-16:00 och det var så skönt efter man tvättat och kom på rätt sent att jag måste gå med mina två bussar alltså mina hundar till föräldrarn för att åka och handla bröd till imorgon bitti så jag gjorde det innan parti ldar duelln som början kl.20:00 på ettan.
Jag tänkte åka till port73 för jg fick en lapp från mamma som hon frågade om jag kunde köpa för hon skulle baka nu på kvällen en cheescak hon ska få besök imorgon.
Jag sa till hnne skriv upp det du vill att jag handlar till dig och hon gjorde det.
Sedan gick jag till bussen för att jag tänkte åka till port 73 till coop där men så ivästrhaninge kom jag på om jag vill hinna se parti duellen mellan socialdmokraterna och modraterna då får jag hopp av i konsum här hemma men då var jag vid Tungelsta kola så jag kom på tt jag kan hoppa av i västerhaninge för d borde ha allt och et hade de med.
Visst jag kunde ha åkt iväg och hanlat medan jag tvättade fast jag är lit av en sån person att hållere jag på och tvättar då vill jag hålla på med bara det osv.
Men nu längtar jag vrkligen till mitt nya jobb för när vi hade möte så tog jag upp att jg haft arbetsledar som  jag fått för mig klagat på att jag bara haft makaroner och inte potatis mn min arbtsledare på pack och montring hon sa det spelar ingeen roll vad du har med dig för mat till oss vi tycker huvudsaken att du blir mätt och inte gå hungrig. För jag har haft müsli och mjölk med mig till lunch och det blir jag inte s mätt av visst mät för stunden bli jg ju.
Så nu på kvällskvistn så har jag bäddat för när min tvätt tid var slut ellr okj jg had tvätt tid tillkl.16:00 fast rdn vid kl15:30 så hämtad jag tvätten sedan gick jag till mig somnade ett tag på sofflocket sedan kom jag på att imorgon bitti vill jag ha min speciella frukost - lunch som är skagen röre toast med lakrits te så jg kom på brödet är slut så gick jag och lämnade bussarna till min mor sedan fo jag iväg+ hon ville ha lite handlat till chees caken hon skulle baka. så hon frågade om jg kunde handla lite till henne jag sa visst skriv upp på en lapp så jag hinner se partiledar duellen kl.20:00 had ju tänkt åka till port73 fast när jag var i västerhaninge så hoppad jag av är och tänkte har de inte det mamma bett mig handla inne på coop där kan jag gå till hmköp men de hade precis allt.
Fast de hade allt innee på coop så jag köpte det där i västerhaninge sedan ringde jag mamma och frågade om hon kunde komma och möta mig med hundarna vid busshållsplatsen så jag kunde gå direkt till mig så jag int missar så mycket av partiledar duellen. + Jag missade inte så mycket.
Tycker dock att våra parti ledare är duktiga på att rata men de håller inte allt de lovar osv.
Men jag har redan bestämmt vad jag ska rösta på kan bara vara kul att se vad de figtas om osv.
kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela