attgra.blogg.se

2019-01-04

Publicerad 2019-01-04 19:27:58 i Allmänt,

Hej hej!!!!!!!!!!
Idag så hr jag tvättat kl.12-16 den tiden som jag tycker om, tagit hand om mina hundars bebis för henns rätta ägar har int kommit och hämtat henn. Min syster är hos si pojkvän, min mor skull jobba + min far är död och min bror han är int så jätte JIPPIE emot hundarna.
Men jag älskar mina hundar ellr okej bussar de är döpa till bussbolagens namn Keolis oc Nobina.
När jag gick ner för att hänga upp min tvätt på tork så hde jag md min handväska för jag tänkt åka iväg och handla vid port 73 och gjordedet med. Så när jag kom hem berömmde jag mina hundar och dras bebis som hetr GullanFör jag hade gått ner till tvätten och hängt upp den på tork, sedan åkt direkt till port 73 för att shoppa lite.
Brrr jag hatar att jag fryser så lätt och länge men äh nu är jag nyligen uppkommen från ett bad. Det är inte alls kallt inne hos mig jag har u satt på högsta värmen så det är inte alls kallt hos mig just nu sitter jag med mina ben uner min värm filt jag fick något år av min föredetta pokvän eller ska jag sägaman ÄH jag vet nte vi gick så långt att vi var förlovad innan det tog slut.
Min systr hon har ju blivit å rolig. Vill ringa och berätta för henn att jag tvättad de toffflorna jag fick, behöll av henne och tummlade de och d har blivit så små att man kan ge tofflorna till någon docka. Fast hon vägrar svara aja jag bryr mig inte.
Som sagt de dagarna då jag har gjort något d¨skriver jag i min dag bok här. Såg att jag int skrev igår men jag gjorde väl int så myckt då tror jag nej det gjorde jag nog inte. 
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela