attgra.blogg.se

2019-01-06

Publicerad 2019-01-06 17:45:54 i Allmänt,

Hej hej alla ni som läser i min dagbok!!!
Jo idag så komjag ju upp redan kl. 04:35 men gick inte hem till mamma redan då för hon sa att jag behöver int komma förrän vid klockan 8:00 för då har de öppnat på Ica maxi här i Haninge.Jag har idag hittat på ett nytt smknamn till mig själv som är: 
" The big mammas house."
Just nu går min diskmaskin den har blivit ful sen igår och visst jg älskar min iskmaskin, är så tacksam för att min föredetta pojkvän eller man ller vad jag ska kalla oss vi blev ju förlovade innan det bröts. Han hjälpte mig att åka och hämta den här lilla diskmaskinen fast en är int så liten så jag kan gå med den och hålla blanen så han hjälpte mig att traspotera den ifrån henn jg köpte den av i södrtälje och hem till mig + upp för alla trappor. 
Annars så kunde jag kansk ha glömt att gnugga bort lite smuts som jag kanske inte sett så min mor hjälpt mig med diskandet då. Fast nu behöver hon int det ängre. Nu sköter jag det så jag behöver ingen extra hjälp med det längr.
Dt är jag så glad över.
Idag då jag var och handlade med min mor på Ica maxi här i Haninge så köpt jag en hårinpackning med doft av honey för min gula hund Keolis han brukar ligga i mitt hår för han gillar den doften visst jag gillar den jag med. :)
Så nu har min lilla svarta hund Nobina äntligen lagt sig ner hon gick omkring i soffan och bädda så dte tog ett tag innan hon lade sig. Men OBS läs vad jag gjort för tok imorgon. Är på riktigt bus humör nu då. :)
Kram kram/ The big mammas house Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela