attgra.blogg.se

2019-01-07

Publicerad 2019-01-07 14:14:06 i Allmänt,

Hej hej!!!!!!
Idag var jag till mitt jobb, var lite små rädd hur jag skulle ta mig dit trodde dt skulle vara jätte halt osv. Mn jga tog mig båd till och ifrån jobbet utan att ramla så dn här vintern har jag skratta snön rätt i ansiktet HAHAHAhaaa.
Fler vintrar i rad har ja ju lyckats ramla och gjort mig illa fast jag har ju haft kryckan som hjälp då som min far kommit med eller min mor aja dn som varit hemma. Men idag gick jag utan krycka och sa till mig själv att går jag lugnt så ska jag inte ramla. + Deet gjorde jag inte heller. 
haha nu har jg fått testa på hur det är att fria till någon. Tog ju 8:02 bussn mot mitt arbte, när jag gick på bussen så tittad jag på chauffören lohg och hon chauffören hon htr Nina hon sad men hej bus Andrea jag sade hj vänta nu jag had gjort 3 röda rosor och jag sa till henne att jag tänker int gå nr p åknä nu för det har tagit mig en hel helg att ta mig upp ohon log och frågad vad jag ska hitta på för bus? Jag hade tre röda rosor alltså målade rosor fast tejpade på n gren och sad Haluatko niminisin? Som betyder vill du gifta mej?
Men hon sa att hon förstår ju int Finka å bra som jg gör...? +Hon bad mig översätta jg sa att jag friar till dig. ;)
Hon log och sade at det var fint av mig men hon är int lesbisk. Jag sa nej det är inte jag heller men jag vill bara få prova på att fria. :)
hahahahahahaha men rosorna de fick hon behålla hahaha hon luktade på rosorna och sa mn Åh vad gott d luktar och frågade om jag parfymerat dem? Jag sa ähm nej det måst vara limmet som doftar för g har inte haft på någon doft. Hon skrattde och tyckt jag var tokig.
Aja si så där ja nu hr jag fått tstat att fia iallafall. 
Fast jag skulle sätta ringn på hnnes finger fast ringen gick inte på henn ine n på hnnes lillfinger så jag sa till hnne äh du får nog hitta någon annan. :)
Hon skrattade och tyckte att jag var tokig.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela