attgra.blogg.se

2019-01-09

Publicerad 2019-01-09 15:58:10 i Allmänt,

Hj  på r som läser imin dagbok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idag på mitt jobb så sorterade jag lik spik jag kallar dn spiken för lik spik för de spikarnaa var vita men de hette något annat minns int vad.
Me ndet var jätte trevligt för om jag säger så i Måndags oc i Tisdags har vi int haft så myckt att göra fast på Tisdagen kom en man vid namn Lif med arbten till oss tror jag det var.
Så idag ( onsdagen) så hade vi mycket jobb och jag satt tyt och sorterade den spiken jag skull göra jag frågade bara min arbetslear Maria om jag gjorde rätt om jag fyllde den brickan jag hade framför mig och sedan stoppade ner dem i asken?Hon höll med då fortsatte jag och jag var tyst medan min kollega Camilla och någon mer d satt och tjattrade n massa skratta osv. Så satt jag jätte tyst då säger en av arnts learna med hög röst hon hetr Hidka så här sa hon... :
ANDREAjag sa mmm  hon sa INT SOVA ANDRA. Jag titta upp och sa jag sover inte. D påstod hon att jag var så tyst jag orkade int bråka om en sån liten sak jag vet att är ja inte tyst utan pratar och skojar osv. då får jag höra att jag måst vara tyst så nu var jag barafokuserad på att göra mitt jobb så jag fick gå hem och ta helg.
Men hon Hidka vår utlänska arbtsledare när jag svarade enn att jag sover int jag är bara fokuserad på vad jag gör så det inte blir fel då sade hon att det var bra.
Idag till middag ska jag göra lax och ha potatis gratäng till det är så gott.
kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela