attgra.blogg.se

2019-01-10

Publicerad 2019-01-10 19:28:15 i Allmänt,

Hej o hå!!!!!!!!!
Idag skulle jag ha åkt och tränat men jag lämnade mina hundar till min mors hus där min bror skulle se eftr dem för att jag skulle åka och träna. Jag tog samma buss som jg gör när jag åker och tränar fast idag så gick jag inte av vid Söderbymalms skolan och väntad på buss 839 för att åka till skäggsmo som är lagom gång av stånd så man orkar träna i en timme.
Utan den bussen dn gickk ända till Länna handelsplats och sart sk de korta av den sträckan så vi som bor här  där jag bor bara kan åka till Västrhaninge och sedan där får vi byta om vi ska vidar till port73/ Länna handelsplats osv. Men jag åkte hela vägn till Länna hanelsplats idag då istället för att köpa det hadsttet jag gtt mig FAN på att jag ska ha + Hae sparat ihop så jag hade ett tusen 40 kronor och jag ville bara haden sorten för jag tycker den är så fin. Så när jag gick av vid länna handelsplats alltså vid truckvägen så skulle jag gå in till Media markt där inn för jag såg d hade precis likadant headst på mediamarkt vid gallerian inn i stockholm fast där var den hundra konor dyrare.
Så tröst sökt jag på media markt i skogås vid Truckvägen och där fann jag prcis lika dant hadsett trådlöst då för det är precis det jag vill ha.
Den på mdiamarkt inne i stockholm en kotade 999:- Men precis samma headset fast inne på mediamarkt i Länna där var den hundra kronor billigare. Det här headsettt är mycket häftigare än det förra jag he så den här ska jag vara så försiktig med.
+ Min kompis som råkade trampa söndr mitt förra hadsett är inte välkommen till mig mer. Fast om personen nu kommr så ska jag ha lagt undan mitt headsett så vi inte råkar trampa på det.
Fast jag sa till mamma att jag var iväg och tränade idag annars får man höra klagomål på att man är så stor.
Kan ju säga det att vi har en iabetikr i släkten, mina föräldrar är inte så smala oc snygga.
kram, kram// Andrea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela