attgra.blogg.se

2019-01-16

Publicerad 2019-01-16 22:47:57 i Allmänt,

Hej och hå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idag så gick jag upp tre minuter innan min mobil alarmrade att jag skulle upp för jag skulle till jobbet idag.
Jag trippad iväg så glatt till jobbet.
Nu när jag är där jag är nu på pack och montering där trivs jag och kommer upp från sängn med ett leend, går iväg med mina hundar till mamma med ett leende, går på bussen med ett leende. Har lärt mig att tyckr man det är kul på jobbet så går tiden så fort så jag försöker att njuta så mycket som möjligt av mitt arbte. Där jag är nu och arbetar där har jag varit  fler somrar i rad och jobbat fast visst då har ju deras arbtsledar Leif varit på arbetet men han har slutat och börjt på Torvalla.
Jo mitt headsett som jag köpte den 10 Januari, för då hoppade jag över att åka och träna för jag hade spaat pengar till att köpa det här heasettet. När jag hittade det på mediamarkt kostade det 1295 kronor men jag hade sparat och sparat så jag hade 1300 kronor med mig när jag åkte till media markt dn 10 Januari så frågade jag en man om hjälp att hitta rätt headsett han frågade om jag visst märket osv. på det heasettt jag sa att jag var osäker vänta ska jag ta fram en bild så jag får rätt nu. Så tog jag fram bilden och visa, han hjälpte mig hitta rätt hadsett.
Fast de hade satt nr prist så just dn veckan då jag var där kostad dn 899:- Aja mitt först headsett det kostade 199- och gick söndr ganska så snabbt det trivds jag int med fast et här headsettt älskar jag och när jag var och badade idag så had jag headsettt i.
För detta hadsettet räcker 30 mter ifrån mobilen. Visst jag kunde btt min bror om hjälp att ansluta headsttet fast jag frågade hon i affärn och hon tittade och sade att headsettt måste laddas upp först undr natten så kan jag ansluta det själv sn jag tänkte NEJ det kommer inte funka dt kommr gå söndr. Mnhon visade n sida där jag kund läsa och följa instruktionerna. Mn efter natten nästa morgon då hadsettet laddats upp och mobilen så tetade jag gå in på inställningar på min mobil, sedan andra inställningar så man kom till bluetooth och där tröck jag så kom en mssa hadsett upp för då had jag kvar mina gamla som jag köpt de ha gått söndr på något vis. Men jg hittad rätt haset för det stod Jabra heaset så jag anslöt och då börjad headsettet prata med mig. Det var lätt att andvända osv.
Jag trodde int detta heasettt skulle hålla så länge men imorgon så har det hållt i en vecka iallafall.
Jag har börjat satsa på tt ta körkort osv. För kör man bil då är dt förbjudet att hålla telefonen vid örat, om polisen ser det då kan man få böter.
Jag börjar förbereda mig, dt är ju en dröm för mig att bli yrkes chaufför.
kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela