attgra.blogg.se

2019-01-22

Publicerad 2019-01-22 18:35:17 i Allmänt,

Hej o hå!!!!!!!!!!!!
Imorse så åkte ja med min faborit chaufför. Visst det är en kvinna men hon vinkar alltid så glatt till mig, visst jag blir glad att gå på bussen när hon kommer, hon räddar min dag.
Men där emot han jag åkte hem med. Fick mig att unra vad är det för skit bussar vi har här i Haninge. Vid varnda hållplats han körde in och släppte av folk amt tog på så gick inte dörrarna att stänga men sen efter ett tag så gick dörrarna att stänga mn han kunde int köra iväg.+ Han ropad upp till tcl för han kom ju inte iväg med bussen . Han stannade när hela Afrika sprang eller gick över vägen vid Haning kommun huset så bromsad han ju in och sedan hoppade tänstiftet igång eller av för han kom inte därfrån så där blv han ståeendes mitt i vägen, jag trodde aldrig jag skulle komma hm fast det gjore jag då. Det tyckte jag var tur.
Hem till mina små älsklingar busshund 1och 2.
Nä nu ska jag gå och bada och göra mig fin till imorgon.
kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela