attgra.blogg.se

2019-03-01

Publicerad 2019-03-01 19:58:32 i Allmänt,

Heej o hå nu är det en ny måna, men dt är ändå Frdag, jag tvättade, passad p åatt röja undan lite. Sedan innan jag startad tvätten i maskinen så gick jag md Nobina och lämnade hnn hos mama för jag tänkte åka och handla och hon står och tok skäller när inte jag är vid henne. Mn Keolis gubbn han kan vara lämnad själv i både vått och torrt, han vet att jag kommr tillbaks någongång och dt gjorde jag med.
Nobina blev lämnad hosmamma för hon har fått igen valpen som hon har och hon hade lånat den till en kollega som ska skaffa hund så on får s hur det är att ha hund osv.
Den valpen löper just nu och därför lämnad jg Kolis hos mig så han inte försöker para sig d sin bbis eller som det hetr i hund språk valp.
Men jag har inte bäddat i sängn än. Utan det får vänt ett tag.
Keolis han brukr hjälpa mig att bädda och Nobina med. 
Men int  just idg trro jag utan då bädda ag sn fast lite senare.
Nu är det Talang som vi har väntat.
Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela