attgra.blogg.se

2019-03-09

Publicerad 2019-03-09 21:37:26 i Allmänt,

Hej o hej!!!!!!!!!!!!!
Idag så lämnade jag mina bussar till mamma för jg sa att jag skulle åka och köpa mllomys, det gjorde jag nr på port73 här i Haninge. Sedan kom jag på att jag skull kolla i affärerna där vid port73 efter pastasil. Sågick jag på min buss för att åka hem oc gick av vid Haninge centrum. Tänkte att där var det lättar att hitta en pasta sil för där finns dt lite fler butikr som Claes ohlson osv. Men nej ag fann ingen jäkla pasta sil så blv ag så trött på mitt vandrande så jag tog och åkte hem. Hämtade mina bussar hos mamma när vi gick hem till oss så svor jag så förbannat övr att ag int hittat en pasta slev, så när vi kommit in i vår lägenht så gick jag in på Google som min gamla arbetsledar sagt att jag kan ju googla eftrsaker så får jag reda på det billigaste allternativet oc reda på vad sakr och ting btydr som jag undrar övr. Jag skrv så här:
"billigast" pasta slev. sedan tröck ag på sök och fick upp en massa träffar men då kostade pasta slevarna runt 100 kronom -500 kronor och jag vill ju ha den billigaste så såg jag att jag fått upp en träff från öb och där gick jag och tittade vad en pastaslev kostad där. Tro dt eller ej där kostde den 10 kronor. Då åkt jag dit oc köpte n, Jag sa till mina hundar/ bussar att jag ska åka oc köpa en sak för just då orkade jag int gå med dem till mamma för de kan vara själva. Det är bara Nobina som brukar bli orolig och tok skälla men hon höll sig idag jag hörd bara lilla keolis som gnöd lite som att han undrad var sin Mammatt tagit vägn men jag sa då jag kom in i porten och hörde hans gnyd att jg kommr nu älskling. Då tog hn det lugnt och väl inne i lägenheten min gick jag först på toa sdan så gick jg och tog fram past sleven, fixade med min middag som blev makaronr, stockholmr( korv) och ost köttbullar. Så jag fick tsta att andvända min past slev och det gjorde jag med. Sedan efter att mina bussar fick mat så fick d ett varsitt ben som jag delad på åt em för Keolis an är en sån gammal gubbe och äter inte så fortom lilla Nobina gör så jag delad på ett ben som var ca. en decimtr mn de fick en 5cm vardera. Så de inte börjar bråka om det ellr så. För jag tycer klart det ska vara rättvisst.
När jag var till port73 då hade jg köpt kite mellomys till mamma och till mig med för jag vet vad hon gillar för typ av godis så det köpte jag till henne.
Hon ringde och tackade mig så mycket för mello myset som jag köpt till henne. Hon tyckt dtvar lit mycket mn jag sa bara äh vad då då?
Hm det var min dag idag och nu börjar det dra sig mort sitt slut vecka 10.
Sere just nu på mlodifestivalen, tycker det är ju lite kul de tackar det Svnsk folket för att man röstat på dem, det är ju knappt någon Svensk kvar längre.
Fy vad jg skämdes idag när de sjöng idag på tv på melodifstivaln fy det är ju nästan gräsligt.
kram, kram// Andrea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela