attgra.blogg.se

2019-03-12

Publicerad 2019-03-12 19:18:21 i Allmänt,

Hej hej!!!!!!!!
Passar på att skriver här nu så jag inte glömmer det.
Idag åkte jag till jobbet med en jätte snäll, trevlig chaufför.
Sedan väl på jobbet så sorteerade jag list skruv.
Men det gick bra de ska ha packeterat 500 sådana ller vad de sa.
Dt minns jag inte sdan när jag åkt hem så hoppade jag av i västrhaninge centrum so ävn är kallat för vh och hm vad gjord jag där jo et minns jag int e.
Sedan for jag hem med en jäkla fart med en yngre kille, tog med alla mina tre bussarut på en promenad mina bussar är mina hundar. 
Men när jag åkte hem så hoppade jag av i västerhaninge och handlade något, sedan hem med en äkla fart , en yngr kill var dt som körd.
Tycker att folk nu för tidn blir bara yngr och yngre när de får köra bil. Själv är jag nästan 100 om 65 år tycker åren går så himmla fort så snart är man där.
Låg och mös md mina bussar tt tag till klockan blev 17:20 då hoppad jag upp och kläde p ålilla Arriva, gick med henn ut i trappen så mamma kune ta md hennehm till sig för hon bor där här hemma hos mig har jag företagen Keolis och Nobina. Det är väl bara för bra?
Kram, kram// Andrea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela