attgra.blogg.se

2019-03-17

Publicerad 2019-03-17 15:40:33 i Allmänt,

Hej o åter Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idag var jg och vecko handlade ihop med min mor för det var om snö storm i morse det blåst rätt friskt fast det var snöblandat regn. Min gula hund Keolis han gick mer än gärna ut fast min andra hund dn Svarta Nobna hon vill inte gå ut i det ovädret ute fast hon had inget val. Jag drog med henne så gick vi och lämnade dem hos min mor i hennes hus. Sedan for vi iväg, handlade.
Sedan for vi hem och jag gick med mina varor hem till mig, sdan kom jag på att jag skull åka och handla något mer på port73 så jg lämnad hundarna igen till min mor, for till port 73 till coop där och köpt det jg had glömt.
Minns inte vad han hette som jag åkte med fast hn tyckt att jag skull vblincka oc säga hållplatsernas namn. Jag sa jag är så trött jag orkar inte.
Hans sa va är du trött. Jg s jo jg har redan varit och hndlat n gång md min motr i en varm och skön bil. Han sade men vart ska du nu då? Jag sa att jag had glömt något som jag for iväg och köpte på port 73.BRRRRRBRRRRRRRRBRRRRRR nu är jag hemmaa och jg små frysr lite.
Fast jg har varmt inne mn jag har nyligen kommit in hos mig i lägnhten. tror jag nog ska ta ett varmt bad eller nej det gör jag senare  tror jag nog för hundarna måste ändå ut en sväng till sen.
Idag sk jag göra godis middag som hon som kör mig på morgonn till jobbet sa att hennes syster brukar göra mat så och hanr bjudit henne på MUMS. Hon sa att hennes syster gilar också pasta + hon har märkt att jag gör det och dt gör jg verkligen.
Men  med ett sånt väder som det varit ut idag så önskar mab att man hade bil.
Fast det var inte jag som bestämmde att bli en kvinna ellr flicka i dt här livet.
Men jag försöker att låta bli att täna på allt jag inte får osv. Utan ta dagen som dn kommer och göra det bästa av situationen.
kram kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela