attgra.blogg.se

2024-03-12

Publicerad 2024-03-12 15:02:28 i Allmänt,

Hej Hej!!!!
Tycker det är sp himla bra att min blogg app ligger på första sidan på min mobil Så behöver jag inte glömma att skrivs i dagens händelser. Imorse dkälkde skarnet glr att gå upp kl6;99 jag vaknade stängde av och lågvlite till för jag hade vaknat redan kl5:30 och varit upp och stökat och gått och lagt mig igen, det gick ju bra. Väl på jobbet idag så hade vi tjejer dom sitter vid samma bord alls vpr vackra buss mormor.
Hahaha vi har på jobbet en inchecknings lista hör mitt bus här då ska alls vi dom ör på jobbet sätta vår bild att vi är på jobbet. Jag hade tagit min bild och satt högt över ska andras brevid för det står jobbets namn. :)
So kom hon arbetsledaren som hade oss tjejer idag och sade mitt namn ABDREA...? Jag sa ja hon sa kom hit Dp visade hon att sp för högt uppe kan du Hübinette sätta din bild Hahaha jag skrattade inombords ichvsscmed lugn röst att är man kungen på ett jobb då får man göra så. Hon sa nänänä nej se vad fint en annan arbetsledare gjort dom små fack för vi ska sätta vår bild.
Jag sa bara jaja då satte jag ner mig hon vår arbetsledare sa att imorgon Nör jag kommit till jobbet kommer jag väl ha vänt alla bilder upp o ner Hahaha FP Nör vi gick på rast jsg lät ju alla gå före mig till rast rummet so gick jag till inchecknings listan och vände alla bilderna uppnår HAHAHA sp kom den arbetsledaren och frågade om jsg varit och vänt alla bilder uppfinner? Visst jsg stod för vad jag gjort och sa ja varför vänta tills imorgon dom duvas innan Då kommer jag ha glömt mitt bus.
Men idag på jobber sorterade jag 2 lådor med dtir skev, 3 lådor med fem ochvtänkte börja med något annat men Dp SHIT det är dags för lunch nu dp jsg frogade min arbetsledare vad jag skulle göra? Hon sa att jag kunde börja stöda efter mitt YIOPO och sedan fixa mig glr lunchen , visst det gjorde jag ju då.
YIIHAA idag är det programmet Marko& Irma på tv. Jag pratade med en granne till midvinter det igpr och berättade för henne att jag blev mer och mer trött hon sa men go och lägg fig få gumman så du kommer upp imorgon.
Jag sa nä jag väntar på programmet Irms ’Marko. Hon sa men det programmet är ju imorgon jag sa ha just det godnatt nu gpr jsg och fixar mig gör natten, gjorde det.
Jaja detta var min dag. Kram kram//Andrea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela