attgra.blogg.se

2024-03-13

Publicerad 2024-03-13 17:35:16 i Allmänt,

Hej Hej!!!!
Idag eller imorse gick jsg upp prick kl.6:00 eller nä det blev innan det  för jag behövde gå på toa och när jag är ledig brukar jsg ju gå och morgon kissa hundarna men nu idag låg vi lite till. Sedan sp åkte jag med 2:25 bussen härifrån mot jobber eller om den gick 7:27 det står så olika tider med 7:15 gick jsgvifrån mamma där jag lämnade hundarna och sedan åkte jag med bussen til jobbet i min al app i mobilen står det att bussen skulle gå 7:25 men i tid tabellen vid hållplatsen stod det 7:27 aja jag var ju på plats och tog bussen imorse till mitt jobb. Väl på jobbet höll jsg pp med min Diamond pearltsvls som jsg fick av en Finsk kollega.
Idag kom alla utom han,han men om de var hemma för att de var sjuka sp kommer de väl nästa vecka.. det får vi väl se.
Kram kram//Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela