attgra.blogg.se

2024-03-14

Publicerad 2024-03-14 21:02:26 i Allmänt,

Hej Hej vaknade av att jag drömt en mardröm om att vi. Mitt job vad till det nya gröna Lund och det spg ut precis som Liseberg. So skulle vi ta förhand över till dör grönan ligger och jag vägrade go pp boten min arbetsledare hon försökte locka med mig som man gör med hundar men jag vägrade komma dö tänkte min arbetsledare dl tjurig ichvettrug som jsg var i drömmen jaja stanna du och åk inte med oss till det ny öppnade gröna Lund fast hon höll ju i kopplet som jsg satt fast i så jag drogs ju med i varjefalll fast fick simma och visst det gjorde jsg ju simmade efter båten över till andra Sudan vattnet. Så nör vi gick in på gröna Lund vi åkte spöktåget tåget haha ett spöke kom ut från väggen BAM ich skulle skrämma oss när vi åkte in i cellen haha hsg gap skratta och vid något monster hamnade j mitt knä och åkte med runt i vagnen och ut biljudet so frågade den dom hjälpte oss av vagnen varför hsg slitet ner monstret ftpn bäggen i mitt knä den skulle vars på väggen och skyämnscalks dom åkte där inne. Jag sa vadZ haha och lämnade igen monstretfrån  väggen till de som jobbade för dö dkullr vi åka kärleks tunneln och dör hoppade jag av vid någon pajsare ichvdlöngfe av mig kläderna och den personen svimmade hahaha. Men nör vi åkte släng gungan som åkte upp en bit j luften så släppte min arbetsledare mitt koppel hon sagt vid gungan brevid mig och min gunga lossnade och jsg åkte ju i vattnet.
So vaknade hsg och fick honom tia äntligen tänkte hsg så tillbaks till sängen ichvfrogade om mina hundar ville gonat men det ville de ju inte dp dp låg vj tills mobilen skällde och då gick vi upp och ut. Vi gick hem till ma och lämnade hundarna för jag dkullr åka till Västerhaninge ochvköpte en present till syrran tänkte ju köpa en choklad kaka men sp hade de billiga 7 tulpaner i massor för 35kr dp köpte jsg det och gick ifrån Hemköp mig bussen dp ringdevhsg syrran för att  säga att hon skulle säga till hundarna att jag kommer snart. Men dp sa hon vad hon önskade sig visst hsg gick ju til Hemköp och kollade efter det, visst hsg köpte det men sa till henne fy fanken vad dyrt det dör hade hsg ju intf Rod med syrran sa dl snällt Böhm okej jsg sa det blev npgot annat hon sa åh vad spännande jag sa ha men det får du se sen nör jag kommer.
Dö kom jag kl17:30som syrran sa att jag var välkommen då.
Sp fick mamma sin blomster bukett med tulpaner.och dyrran gick normal påsen med ditt ägg i åh det var så kul att se när hon blev glad.sp bjöd om på frukt och frukt fiol, visst det var jätte gott flr syrran undrade ju det men jaja hon dog do besviken ut nör jsg och mamna a jo visst var det gott för på henne verkade det som att vi skulle hoppa ur byxorna för hur gott det var. Jo men visst var den rätten god. Nu fick jsg svar från min vänfrån  dollarstore som jag skrev och frågade om en sak måste se vad hon skrev.
Jo just det sp gömdevjsgvsyrrandcfrukt ochvdippen ho bjöd på i ugnen hos mamma spntoosdecjsf tilll henne: 
MUMS Miranda detta var gott dp kom hon ochvkolladevibkökervovh allt var borta så sa hon och spg lite ledsen ut: sög inte att du ätit upp allt Andrea?
Jag log och sa mums det var ju jätte gott log ochvhonbspg so besviken utvidgads kolla u ugnen det gjorde hon och tog ut det ochvdtooosdevin minnoeosubfkasja hafchsevmed till mamma när vi skulle fika. Jag gickbjuvrubg i mammas kökbhittade inte min flaska sobfrpgadecmamna ben bachata du inte gått än? Jag sa nä hsgvhittaevintevminnoeisibfkasha. Hon sa har du intecknar ner den inlösen du hade med dig hit? Jag sa nej men gick ichvkolladevochbnej för var den inte sp gick jag till syrrans rum och badcjennevhjölos mig att leta hon sa nä aldrig tänk efter du vet nog vart den är dp kom jag på kan hon ha varit så jävlig fast på ett busigt dött kan hon ha ksgtvmin produkter i derascugn jsgchsde hottvgabsjs länge och tänkt so men so kollade jsgvich haha mensan där låg den.
Dp ti jsg den i min normala tyg kasse och kopplade hundarna och så gick vi till oss jaja detta varvningen dag idag Kram, kram// Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela